Fizetési információ
Fizetési információ a Jóajándék webáruházban leadott rendelésekre vonatkozóan:
Fizetési lehetőségek
Bármelyik szállítási módnál 3 féle fizetési lehetőség közül lehet választani:
- utánvétes fizetés: ekkor a csomag kézhezvételekor lehet az átvételi díjat kiegyenlíteni. Utánvét díja +200Ft. Amennyiben A megrendelő a csomagját a Postán szeretné átvenni, úgy lehetősége van a postahivatalban bankkártyás fizetésre, ha az adott postahivatalon elérhető ez a szolgáltatás.
- banki átutalással: ebben az esetben a megrendelés elküldése és beérkezése után a visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra kérjük átutalni a megrendelés végösszegét. A beérkezést követően megrendelése folyamatban lévő státuszt kap. Ezzel igazoljuk, hogy az átutalás jóváíródott számlánkon. Amennyiben a megrendelt árut nem tudjuk kézbesíteni (készlethiány) úgy visszautaljuk a teljes összeget az indító. A pénzösszeg jóváíródása után adjuk át a csomagot a futárszolgálatnak.
- PayPal fizetés: Megrendelés leadása után automatikusan átirányítjuk a vásárlót a PayPal oldalára, ahol akár bankkártyával vagy saját PayPal számlájával tud fizetni. A bankkártyás fizetést a PayPal regisztrációhoz köti. A PayPal védelmi szolgáltatása kizárólag a PayPal fiókkal rendelkezőknek elérhető. A sikeres fizetés után a vásárlót visszairányítja a PayPal a sikeres megrendelés oldalunkra.
Amennyiben a megrendelt árut nem tudjuk kézbesíteni (készlethiány miatt) úgy visszautaljuk a teljes összeget az indító bankszámlára vagy PayPal számlára, és értesítjük a vásárlót.